Adminisztrációs felület leírása
Az Adminisztrációs felületre a felső bejelentkező ablakban tud belépni. Amennyiben előfizetője valamelyik szolgáltatásunknak és még nincsen belépési kódja, kérjük, keresse munkatársunkat a 06-1-999-4955-ös telefonszámon. Kérjük, amennyiben helytelen adatot lát az Adminisztrációs felületen, mindenképp jelezze felénk.
Adminisztrációs felület – Rendszer fül
A Rendszer fülön találhatóak a szolgáltatásokhoz kapcsolódó információk. Ez a fül akkor jelenik meg, amennyiben bérelt, vagy elhelyezett szervere van nálunk – minden egyes bérelt szerverhez tartozik egy ilyen rész. Az aktuális szerver leírását a bal oldali menüben találhatja (Current System). Amennyiben egy másik szerver adatait szeretné megtekinteni, úgy ezt a Másik Rendszer (előfizetés) Választása pontra kattintva teheti meg. A Szerver Infó – Áttekintés részében a szerverre vonatkozó adatokat láthatja, például az IP-címét.
A Szerver Forgalom részben a szerver statisztikáit tudja megtekinteni – évre, hónapra, hétre és napra lebontva.
A Domain Kezelés részben a megvásárolt domain-jeit állíthatja be, illetve átregisztrálhatja stb. A Domain menüpontban kiválaszthatja a kívánt domaint egy listából, ekkor előugrik az adott domain adatlapja. Itt tudja beállítani az aldomaineket is, a DNS Zóna fülre kattintva. A Domain Kapcsolatok pontban olyan személyek, vállalkozások elérhetőségeit adhatja meg, akik foglalkoznak az ön domainneveivel, beállításaival.
Adminisztrációs felület – Saját Fiók fül
A Saját Fiók fülben a számlázási és elérhetőségi adatait tekintheti meg, illetve módosíthatja.
Számlakezelés – Egyenleg
Az Egyenleg pontban a cég felé mutatott egyenlegét láthatja, részletezve a ki nem egyenlített számlákat. Amennyiben rákattint a számlára, a PDF letöltése gombbal az újranyomtatott számla változatot le is töltheti.
Számlakezelés – Számlák
A Számlák pontban az Ön cégének számla- és fizetési történetét láthatja. Ezekre, valamint a "PDF letöltése" gombra kattintva mindegyik letölthető. (Például egy számlára kattintva megjelenik egy új fül: Fizetések, amely a kiválasztott számlához tartozó fizetéseket tartalmazza.)
Számlakezelés – Előfizetések
Az Előfizetések pontban az Ön bérelt vagy elhelyezett szerverelőfizetéseit tekintheti meg. Amennyiben rákattint az egyikre, megjelenik egy adatlap, amelyen az előfizetéshez tartozó információk láthatóak.
Számlakezelés – Kimutatások
A Kimutatások pontban a pénzügyi kimutatásokat tekintheti meg előfizetéseivel kapcsolatban. A Dokumentumok fülben részletezve vannak a kimutatáshoz tartozó számlák.
Fiók Kezelés – Kapcsolattartó Személyek
A Kapcsolattartó Személyek pontban háromféle elérhetőséget tud megadni: Adminisztrációs, Számlázási és Technikai elérhetőséget.
Fiók Kezelés – Fiók Beállítások
A Fiók Beállítások pontban megváltoztathatja a számlázási adatait. Az adószám is itt állítható be.
Fiók Kezelés – Értesítési Beállítások
Ebben a pontban azt tudja beállítani, hogy mely, általunk kezdeményezett, az Ön cégét érdekelhető eseményekről kíván értesítést kapni. Az Edit gomb megnyomása után egy-egy eseményhez tartozó rubrika állítható be. Miután elvégezte a beállításokat, a Frissítés gombot kell megnyomni az aktiváláshoz.
Személyes Beállítások
Ebben a pontban beállíthatja, valamint módosíthatja személyes adatait.
Adminisztrációs felület - Segítség fül
Amennyiben segítségre van szüksége, ebben a pontban kérhet segítséget. A Támogatás linkre kattintva megjelennek az elérhetőségeink. A Hibajegyek pontra kattintva – Új Jegy – eljuttathatja hozzánk a felmerülő problémákat.